הפתרון של לפיד לזיהום בחיפה: חיזוק משרדו של ליצמן

"יש רגעים שהמדינה צריכה לעצור כל מה שהיא עושה. 600,000 איש, תושבי חיפה וסביבותיה נמצאים בסכנה. ילדים לא יהיו חולים במדינה הזו כדי שבעלי הון יוכלו להתעשר"
ישראל פריי 2 Comment on הפתרון של לפיד לזיהום בחיפה: חיזוק משרדו של ליצמן

פרסום המחקר על מומים גנטיים בתינוקות כתוצאה מהזיהום במפרץ חיפה, עורר סערה • יו"ר 'יש עתיד' מתכוון להגיש הצעת חוק לפתרון הנושא, תוך שהוא מדגיש את הצורך בחיזוק הסמכויות של משרד הבריאות

"יש רגעים שהמדינה צריכה לעצור כל מה שהיא עושה. 600,000 איש, תושבי חיפה וסביבותיה נמצאים בסכנה. ילדים לא יהיו חולים במדינה הזו כדי שבעלי הון יוכלו להתעשר"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היחסים בין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לבין יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן הם מהמוזרים והלא מוכרים במערכת הפוליטית. בניגוד לכל הפוליטיקאים המניחים את היריבות הפוליטית בצד ומנהלים בחיי היום-יום יחסי קרבה זה עם זה, ליצמן מסרב לכל קשר שהוא עם לפיד, בו הוא רואה אויב מר.

עם כניסתה של יהדות התורה לממשלה הנוכחית, מונה ליצמן לסגן שר הבריאות. יש עתיד הזדרזה להגיש עתירה לבג"צ בדרישה למינוי שר. השאר – כידוע – היסטוריה.

ליצמן מונה לשר הבריאות, והציג תמונת ניצחון, כאילו ההישג הגדול של לפיד הוא במינויו לשר בממשלה, ואילו לפיד הגדיר זאת כהישג היסטורי, שבזכותו נציג חרדי יושבע ויכריז אמונים במדינת ישראל.

אחרי שהביא למינויו למשרד הבריאות, ממשיך לפיד "לחזק" את מעמדו של ליצמן. בפוסט שפרסם לנוכח המחקר על תוצאות הזיהום במפרץ חיפה, כתב לפיד: "יש רגעים שהמדינה צריכה לעצור כל מה שהיא עושה. 600,000 איש, תושבי חיפה וסביבותיה נמצאים בסכנה. ילדים לא יהיו חולים במדינה הזו כדי שבעלי הון יוכלו להתעשר. ילדים לא יהיו חולים במדינה הזאת מפני שפקידים אינם עושים את עבודתם. אם ילדים חולים במדינה הזו, צריך לעצור מיד את הרחבת בז"ן עד שיתבררו כל הנתונים".

לפיד סבור שהפתרון נעוץ דווקא בחיזוקו של המשרד שליצמן עומד בראשו: "נגיש הצעת חוק אגרסיבית להורדת רמות הזיהום בחיפה ובסביבותיה ונדאג לכך שמשרד הבריאות יקבל סמכויות מתאימות לפקח על המתרחש באזור המפרץ", כתב.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    השתגע הוא מוכן לעשות הכל בשביל שליצמן יתחבר איתו

  2. 1

    הוא לא באמת מעונין בחברות עם הרב ליצמן, את כל הסמכויות הוא נותן לו כדי שהוא יוכל לומר בעתיד, אני חיזקתי את מערכת הבריאות, ואז לאחר הבחירות הוא ידרוש המשרד לעצמו בטענה שהוא בנה את המשרד בעשר אצבעותיו, ולסיכום הוא חושב רק על עצמו וברור מאליו שאין כוונתו לחזק את הרב ליצמן.
    תודה רבה.